La Paeria, a través del Lleida Convention Bureau i el Palau de Congressos – La Llotja, presents al 5è saló Meeting & Incentive Summit a Madrid
Tècnics del Lleida Convention Bureau, (LE&CB), de Turisme de Lleida, acompanyats de tècnics del Palau de Congressos – La Llotja assisteixen avui a la cinquena edició del saló Meeting & Incentive Summit, (MIS), a Madrid. Es tracta d’una nova acció de promoció de la ciutat de Lleida que es realitza conjuntament com a Paeria i com a Palau de Congressos per tal de consolidar la imatge de Lleida com a destinació de reunions i esdeveniments a un gruix considerable d’operadors tant nacionals com internacionals.
Aquesta acció de promoció servirà, a més, per donar protagonisme a les 50 empreses de Lleida que formen part del Lleida Convention Bureau i que estan directament lligades al turisme de negocis i esdeveniments. De fet, el LE&CB hi assisteix amb una agenda tancada amb 15 professionals del sector de turisme de reunions.
El MIS és una de les trobades més importants per a professionals del sector d’esdeveniments i reunions, on clients corporatius, agències de viatges, d’incentius, d’esdeveniments i organitzadors professionals de congressos tenen un punt de trobada de 200 organitzadors d’esdeveniments i 100 expositors.